Lite kortare på sidorna? Jaha? Och längre bak? Jaa alltså, nu är det ju inte så att man bara kan BESTÄMMA hur som helst hur det ska bli förstår du väl.








Mitt första nyårslöfte, att göra ännu mer roliga saker, går väldigt bra.
Förra veckan fick jag vara frisör TVÅ gånger till min stora förtjusning.
Offren var Patrik och Paul (det låter som att dom är tvillingar som har likadana kläder på sig men olika färg på mössorna, men så är det inte. dom hör högst inte ihop.), och vad jag vet så mår dom förhållandevis bra idag.
Patrik fick till och med pausunderhållning i form av dragspeluppträdande i hallen. Calle Schewen fick han höra tre gånger, något reducerad eftersom jag bara kan fyra ackord. Jag tror han tyckte det var jättejättebra, även om han inte uttryckte sig exakt så. Han sa, för att vara mer precis, "Bra Anna, men jag tror det börjar bli klart nu".

Torsdag, fredag och lördag var vi och dansade.
På torsdagen hade jag och Gunilla uppladdning med korvstroganoff och rödvin.
Och så ville jag så gärna spela lite för henne.


På fredagen vad det mysmiddag hos Jonny, Lotta och lill-Li innan tidernas roligaste kväll i Häggenås (jag grinade nästan när jag kom hem, bara för att det hade varit så roligt. Inte helt normalt, men det har man ju börjat vant sig vid), och på lördagen middag hos Kim innan avfärd till Sundsvall och en ÄNNU roligare kväll! Mycket trevligt sällskap, den ena knäppare än den andre. Vilket är en klar fördel om man ska sitta och åka bil tillsammans i fem timmar.

På väg hem från Sundsvall, så här glada var vi innan vi började fundera på hur hemskt långt det var kvar hem.

På söndagen haltade jag runt på jobbet, blå och öm och alldeles väldigt glad.

Kommentarer
Postat av: Fröken G

Vilken fin blogg med de där husbilderna! Kul att du kikat in hos mig.

2011-01-13 @ 22:16:07
URL: http://jagvillintevaratretti.blogg.se/
Postat av: Maria

haha, ja du det vore väl nåt det, lät ju rätt så trevligt den dära bilden du fick =)

2011-01-14 @ 05:25:56
URL: http://iamiamaria.blogg.se/
Postat av: Mari

Halloj=)

Jo d går bara fin fint för oss, hon har blivit så stor nu lillskruttan.

Snart hela 4 månader.

Jag leker mest om dagarna och Mårten jobbar o står.

Själv då? Hur står det till??

Kramar om

Kom precis på att ja kanske ska svara inne på din blogg eller ja vet inte så ja svarar på båda, så missar du bergis inte svaret.=)

Kramar om

2011-01-14 @ 20:54:42
URL: http://maripersson.blogspot.com
Postat av: a finmoster

Varför testar du inte ett pianodragspel? Gunilla slipper väl hålla för öronen då, för du kan ju spela piano eller hur? Borde var enklare eller?

2011-01-17 @ 12:33:02
Postat av: anna

jo men det ÄR piano. halva dragspelet är inga problem, det är den andra halvan som låter.... mindre bra.

2011-01-17 @ 19:54:32
Postat av: a finmoster

Men nu förstår jag ingenting, du pratade om att bara en knapp av 40 hade en fördjupning. Har du bytt dragspel?

2011-01-18 @ 16:00:35
Postat av: anna

jomen det är ju knappar på andra sidan. lite fin pianomusik på högersidan å nåt bröl på "ackordsidan".

2011-01-18 @ 19:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0