Dagens skidåkning

Bestod av 5 kilometer, samt en kvart ute i perferin.
Det senare för att jag i mörkret försökte förirra mig ut från 22-kilometersspåret, som jag i ett sinnessvagt tillfälle gett mig in på.

Jag vill härmed proklamera att ett väldigt rekord har slagits: Den sammanlagda skidåkningen denna säsong är nu uppe i... TATARAAAAAA! 12 kilometer!
Dessutom hade jag alldeles nyvallade skidor idag, så nu går dom fort BÅDE framåt och bakåt.

Innan denna storslagna träningsrunda hade jag och Linda friluftsdag.
Vi hade vidlyftiga planer på att åka skridskor eller något annat sportigt, och när vi blev frusna och sugna så skulle vi fika.
Oturligt nog så hann vi bara träffas så kom vi på att vi nog redan var ganska frusna och fikasugna.
Men vi tog ett sportigt kort först, sen gick vi på wedermarks och drack pissljummen oboy och åt macka med godbit.





Bra dag.

Kommentarer
Postat av: Helena

Ok, Anna! Men vet du vad? Jag brukar inte heller avancera så i köket att jag använder 10-15 ingredienser... Sådana recept får du nog be Rikkard om!

Lycka till med skinksåsen då.

Kram

2011-01-20 @ 10:31:46
URL: http://helenashopkok.blogspot.com
Postat av: Maria

Sista bilden i detta inlägg må jag säga är rena konstverket!! Skit snygg! Skulle jag kunna tänka mig att ha i förstorad bild på väggen.

2011-01-20 @ 11:43:09
URL: http://iamiamaria.blogg.se/
Postat av: a finmoster

Jag vet inte ...., men visst är du lite lik MoraNisse så det blir nog en skidåkare av dej också.

2011-01-20 @ 19:46:00
Postat av: PG

Beundrar ditt initiativ till offpist åkning i längdåkning. Se upp för björnar och laviner. ;)



Man blir alltid så glad av att läsa din härliga inlägg.



Kram.

2011-01-21 @ 00:24:48
Postat av: anna

MoraNisse..

Jag undrar jag om det är bra eller dåligt....

PG, ingen kommer ihåg en fegis! En idiot däremot är svårare att glömma.

2011-01-23 @ 17:54:49
Postat av: a finmoster

Det är väl bra att bli jämförd med MoraNisse. Fast ska du komma upp i hans kapacitet får du nog träna lite, lite mer.

2011-01-23 @ 18:39:00
Postat av: Maria

Åh, vad snällt =)

2011-01-23 @ 20:08:35
URL: http://iamiamaria.blogg.se/
Postat av: n´ bestemorbror

Ja du Anna, du kommer nog att gå längre än förra gången du åkte vasaloppet. Du får förståss ta en paus i musikövningarna och istället lägga in all kraft på skidträningen. Ser framemot dagliga rapporter från skidspåret. Å sen för att kunna jämföras med Mora Nisse så bör du träna med gamla björkskidor förståss!

2011-01-25 @ 14:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0