Men vad tror ni tjejer, ska vi äta korvstroganoff igen? Hörrni? Inte det?




Förra helgen hade vi tjejmiddag här innan vi åkte på dans, och det bjöds på.....tadaaa! korvstroganoff.
Den här helgen tyckte både Eva och Kim att vi kanske skulle äta hos Eva istället.

I pausen hade Kim med sig mazarinkokoskaka.
Självklart åt jag så mycket så jag mådde lagomt illa resten av kvällen.

På lördagen tänkte jag och Frida fira Lindas födelsedag.
Linda skulle också få vara med.
Hon fick stränga order om att inte komma före kvart i sju, "för att vi höll på att laga mat".
Vi lagade pizza från pizzaland, och tänk vad vi lyckades bra!



Sen kollade vi på melodifestivalen, och gick igenom vilka kändisar vi var kära i när vi var små.
Linda och Frida var kär i Mc Gyver och jag i Lasse Kronér. 
Där någonstans blev stämningen blev lite mer dämpad.*
Mycket trevlig kväll med mycket trevliga flickor.

*Fotnot: Jag var kär i en i Beverly hills också. Så hoppet var inte HELT ute med mig.

Kommentarer
Postat av: a finmoster

Din kusin Karin var kär i Christer Sjögren när hon var liten, så det verkar vara ett släktdrag.

2011-02-22 @ 10:35:21
Postat av: Maria

Man förlänger livet då man kikar in på din blogg hihi. =)

2011-02-22 @ 17:43:11
URL: http://iamiamaria.blogg.se/
Postat av: anna

oh my god!

ja, jag vet inte vad som är värst.

men att vi båda varit väldigt illa däran, det förstår man ju nu.

gullemaria :)

2011-02-22 @ 21:42:01
Postat av: Lena H

Stor tacksamhet skulle skickas till dig om du kunde fixa så att receptet på den där mazarinkokoskakan kunde hamna i min hotmail: [email protected]

Det lät underbart gott. Oemotstådligt gott.

2011-03-02 @ 17:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0