Snart i ett galleri nära dig. Eller i alla fall någonstans i mitt köksskåp.



I veckan hälsade jag på Isabelle och Elias, där jag skulle få utlopp för mina kreativa fantasier.
Dreja.





Genast blev jag alldeles uppspelt, och såg mitt nyöppnade galleri med diverse fantastiska kreationer.

Men ganska snart insåg jag att det inte var läge för några fantastiska kreationer, utan mest se vad det råkade bli.
Ungefär som med dom stackare som jag får klippa håret på.

Medans Isabelle visade sin släng-bort-hylla bestående av koppar som inte var exakt likadana (!!!) var jag sprickfärdigt stolt över mina kluttar som man inte riktigt visste vad det var, och utmärkte genast mig själv till naturbegåvning inom ämnet. I all tysthet förstås.

Tadaaa.
Tillhör kollektionen sned, instabil och med lite för tjock botten men gjord med kärlek.
(Kom ihåg var ni såg det först.)


I fredags fortsatte vi kreativiteten med att åka till sundsvall på dans.
Allsång med varierande skönhetsgrad (isabelle stod för skönheten och jag för det varierande) höll oss vakna på vägen dit, hamburgare och diverse lösningar på världsproblemen på vägen hem.
05,30 var vi hemma, betydligt mindre fräscha än vad vi kände oss när vi åkte.


Kommentarer
Postat av: Drejpolarn

....vilket även framgår av det hemska kort Anna knäppte med mobilen.... :# Två halvdöda fiskar med påssjuka och kolera samtidigt. :/



Faktiskt var du riktigt duktig på lerkakekriget Anna - framför allt rikligt producerande originella alster med ytterst personlig stil - det är det viktigaste!!! <3



Nu får du komma och träna drejskivans kondis snart igen - sen MÅSTE vi nog köpa en ugn i den takt du bakar kreationer... :D Det måste gå att bygga en! Det MÅSTE!!! :D Jag återkommer om nån vild idé förutom majbrasan dyker upp! (Fast den tror jag på, helt och hållet!) KRAM!!

2010-10-19 @ 00:59:00
Postat av: Maria

Zumba är jätte kul, gör det hemma för mig själv i vardagsrummet till en dvd, men det går bra det också, men har sett att många träningställen erbjuder zumba nu.

2010-10-19 @ 20:57:37
URL: http://iamiamaria.blogg.se/
Postat av: Jennie

Håller med! Nu måste vi styra upp det här nån dag. Vad har du för planer framöver? :) Alvin är iallafall jättenöjd över det senaste inköpet hos dig! :D

2010-10-28 @ 21:43:42
URL: http://lyckan2009.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0