Besvikelse

För några veckor sedan beställde jag ett sånt där otroligt förmånligt paket som man nästan TJÄNAR på att beställa, en tidning och värsta smörj-å-skrubb-paketet.
ÅÅÅHH som jag har längtat efter det där smörj-å-skrubb-paketet.
Längtat å riktigt KÄNNT hur skrubbad å härlig jag är.
Så DÖM OM MIN BESVIKELSE, när det dök upp ett paket med.........

EN CYKELBYXA MED KRAFTIG FÖRSTÄRKT GREN

Positiv som jag är tänkte jag att den där våldsamt kraftiga förstärkningen kanske inte syns så väl ändå, så jag kanske kan använda dom som spring-trikåer när jag blivit lite mer tränad så inte hela min bakkropp hoppar ur dom minimala cykelbyxorna.
Men sen provade jag dom.
Det ser ut som om man har varit ute och åkt tjock-stjärtlapp, fast stoppat in den i trosorna.
Stjärtlappen alltså.
Jag tänkte ta ett kort för att man verkligen skulle förstå hur hemskt det var, men det var just det: för hemskt.
Igår kväll var vi ute och hade myskväll på Brunkullan, mycket trevligt.

Kommentarer
Postat av: Amelie Nilsson

Men var tog smörj-å-skrubb-paketet vägen?

2009-05-24 @ 20:57:51
URL: http://www.stenen.net
Postat av: Anonym

vet inte..... borta :(

2009-05-24 @ 21:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0