Anna & Gunilla frodas

Lördag: Jobb, stekning på balkongen, umgänge med Gunilla.


Vi har ju nästan börjat röra oss i dom där kretsarna där man inte längre äter hemma, utan alltid går ut "på lokal" som gamlingarna säger (nästan i alla fall. i alla fall någon gång i månaden. enda lilla skillnaden är att vi får leva på havregrynsgröt nån extra vecka efter varje frotteringstillfälle.)
Alltså var vi på Bishops och förlustade oss framåt kvällningen.
Eller, vi var där och åt vitlöksbröd. Men himla trevligt var det!


Och kvällens planer...... Det är nästan så man inte kan tala om det...
Men jag och pärlan ska till Mari och Mårten och....   spela bingolotto...
Förfallet är nära, jag vet.
Mari har varit tvungen att spela i flera veckor, eftersom hon har vunnit en ny lott varje gång.
Hon är FAST I GAMLINGFÄLLAN!!!!
Jag hoppas på att få henne ur fördärvet ikväll.

Kommentarer
Postat av: Mari

HJÄLP!!

Efter att ha vunnit en ny bingolott när du va här o spela me mig, så va ja ju tvungen att spela igår, vann ju SÅ KLART en ny bingo lott IGEN och e typ tvungen att spela nästa vecka me...

och d värsta av allt e att igår satt ja själv hemma och spela...pinsamt värre

2009-05-18 @ 12:57:09
URL: http://maripersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja mari, det är faktiskt höjden av alla pinsamheters pinsamhet, det håller jag med om!

kanske kanske kanske spelar jag med dig nästa söndag. KANSKE.

2009-05-18 @ 20:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0