Status 18.00:

Sådär.


Vaknade i morse 06,40 PIIP, av att jag höll på att kvävas av mina snortussar som jag glömde i inatt när jag la mej.
Samt av ungen ovanför som samma tid varje morgon har börjat öva på olika vokal-ljud såsom IIIIIIIIIII, AAAAAAAA, OOOO, UUUUUUUU, så högt han kan. Herreguud, han måste ju vara flera år, hur vore det att PRATA SOM FOLK??
Förut kallade jag honom för "den där jättesöta lilla killen". Dom tiderna är för länge sedan förbi, nu går han (i mina bästa stunder) under benämningen "den där grannungen".

Dessutom har jag fortfarande ont i benet efter alla mina skador.
Detta måste vara det kvinnligaste benet EVER.

Aj 1: När jag sprang in i IKEA-pallen av massivt trä. Att det var massivt kan jag intyga och  bedyra å det starkaste.
         Det är nästan fyra veckor sen, men det känns fortfarande som att det bor någon där innanför.
Aj 2: En gammal raknings-skada från -07. Gör visserligen inte ont, men ändå.
Aj 3: Halkskada på väg till jobbet.

Jag har till och med svårt att njuta av hjort-steken å alla de andra trevliga icke-gröt-matlådorna som mamma och pappa skickade med, eftersom jag bara har snorsmak i munnen. Å inte blev det bättre för att jag var ute å dansade igår. Typiskt.

Det är inte mycket kvar av mej nu.

Kommentarer
Postat av: a finmoster

Hej, å vad jag känner igen mej. Inte hindrar en rejäl förkylning ett tillfälle att gå på dans. Man blir inte bättre, men oj va kul det är. Lite snorkråkor här och där har ingen betydelse bara man får dansa. Go for it!!!!!

2009-03-14 @ 22:43:21
Postat av: Amelie Nilsson

Haha, det där ser ut som mina ben ungefär. :) Fast mina ser ju jämt ut så för jag springer alltid in i saker här hemma. Och om jag själv lyckas hålla benen i styr (det där lät ju mindre bra) så brukar Stella kunna daska till med svansen så man får blåmärken av det istället.

Nåja än är det ju vinter så vi kan gömma dem, men snart kommer kjol/shortssässongen, huga :(

Tack för ännu ett underbart inlägg.

2009-03-15 @ 21:00:05
URL: http://www.stenen.net
Postat av: Ida

Heeej! :)

Nu kanske du fick två st kommentarer ifrån mig.. :P ev ett i ditt andra inlägg också :P

Men fika idag, du kanske vill komma hem till mig? du kan väl höra av dig

076-8044860

Kraam

2009-03-17 @ 12:24:57
URL: http://hamrins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0