Ååhh men det är ju för fint!

Dagen har spenderats på jobb nummer två, alltså kom jag hem i alldeles vanlig Svensson-tid och hann både steka på balkongen i min lilla fräsiga (som tanterna säger) bikini i exakt åtta minuter innan jag lessnade och smörjde in mej med kemikalier istället, och gå på promenad. Och laga väldigt kulinarisk mat som inte blev så god. Eftersom jag hittade på lite för mycket själv. Igen.

På balkongen. 

Åt det håll som inte vätter åt skrot-men-kan-vara-bra-att-ha-hörnan. (Till exempel den förra skurmoppen som det numer förmodligen bor lite olika exotiska djurarter i, en påse med jord från 1990 nångång, trasiga galgar i plast som man kanske kan hitta på något fiffigt med någon gång i framtiden och andra bra saker) 
Denna hörna upptar ca 1,8 m2 av min 2 kvadratmeter stora balkong och utgör alltså dessvärre inte längre bara ett hörn.

Lite maskrosor.












Slut på promenaden.

Kommentarer
Postat av: Maria

Härliga bilder =)

2009-06-18 @ 05:51:10
URL: http://iamiamaria.blogg.se/halsa
Postat av: Helena

Gud vad du är duktig på att fota. Men jag undrar... kryper du mer än du går när du är på promenad? Med tanke på alla grodperspektiv?

2009-06-18 @ 14:21:48
URL: http://mattjat.blogg.se/
Postat av: hanna

ja gud vilka härliga bilder du tar själv!!!

men får jag fråga, vad är jobb nr2 för jobb?

2009-06-18 @ 16:53:17
URL: http://hannarebecka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0