Vojne vojne

Å nej, jag som skulle ut och springa så himla mycket..
Istället åt jag tre portioner jättegod tacopaj med tillhörande brak-fika igår hos Maria, och sen var det tekniskt omöjligt att springa, gå eller röra sig. Och idag efter jobbet så hade jag ju ingen lust.
Jaha, så nu ligger man här med kakpaketet och tänker på vad bra det hade varit om jag hade sprungit sex kilometer och ätit fyra päron istället.
Men man ska inte gräma sig över vad som en gång varit utan njuta av livet, så nu slutade jag visst tänka så och tog en liten kaka till.
Förresten så får jag ont i magen av frukt.
Vi (Maria) har grävt ur en liten lämplig bit ur hennes trädgårdsland som nu ska flytta in på min balkong.
Lite vass, det kommer bli så fint! Nu fattas det bara en liten damm, en fisk och en anka och en hängmatta.
Men jag tror kanske det blir lite trångt på min två-kvadratmeters-balkong.

Lill-Anton som inte är så liten längre, var i allra högsta grad medverkande i projektet.


Fotbollen är det allra trevligaste umgänget.


Tant Anna är också ganska trevlig, även om det inte framkommer riktigt att han tycker det i den här bilden.
Han såg inte så här rädd ut hela tiden vill jag påpeka.


Filosofering

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaha, sista bilden är för härlig. Och btw. jag tog också "lov" från träning och nyttigheter denna helgen ;-)

2009-06-05 @ 23:14:45
URL: http://lackert.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0