2års-kalas!

I går var så det efterlängtade 2års-kalaset, och födelsedagsbarnet var som vanligt på topp.

Dom där slaktarknivarna i bakgrunden gjorde att det lite gulliga i bilden försvann en aning.

Födelsedagsbarnet rensade glatt gästernas tallrikar på gelehallon och åt upp dom själv.





Svea och farbror Roger som nästan fastnade i dörröppningen i Sveas nya lek-tält.
Det hade kunnat bli en riktigt bra bild känner jag.






Å så Sveas present.
Tänka sej vad bra det kan bli när man slutar hitta på själv och gör som det står istället.

Åååhh vad fin hon kommer bli!

Kommentarer
Postat av: a finmoster

Vilken fin klänning!! Vad duktig du är! Kan man beställa en likadan fast något större kanske?

2009-06-15 @ 07:56:04
Postat av: anna

Tack, vad glad jag blir!

Man kan beställa preciiis vad som helst, med en liten tillhörande kommentar om storlek och eventuella avvikande kroppsdetaljer.

2009-06-15 @ 23:26:21
Postat av: Kristin

Men gud vilken fin klänning. Ja jag kan också lägga in en beställning till min Nova om du får lite att göra på din semester :) Kram

2009-06-19 @ 21:02:59
URL: http://lillprinsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0