Grillkorv å äppelmos

I fredags svullade jag och Gunilla loss på Simon & Wiktor, vi var värda både vitlöksbröd och blodiga köttbitar.
Och lite vin på bishop. Åååh, tänk den dagen man är så fantastiskt rik så man kan äta ute varje dag..
Och då tänkte jag inte BARA på mc donalds.
Fast eftersom jag senaste veckan har grottat in mej och bara umgåtts med mina mysbyxor med knähäng, så har jag faktiskt ätit mogna saker såsom rostade rotsaker (!!!!! knappt så jag tror det själv.knappt så jag vet vad det var jag åt.)

samt tacos och hårtabletter.
Och grillkorv förstås, eftersom jag, Jennie, Erik & Alvin var på mys-utflykt i söndags.


     Förste grillmästare


Andre grillmästare (som hellre eldade korv än grillade).



   
Ska bara kolla lite




Jaha, förutom att vara helt förslappad så har jag nog inte gjort så mycket mer.
Jag har rört mig minimalt och ätit maximalt. Alltså en bra uppladdning inför vasaloppet.
Dom säger att det är en till två veckor innan man ska börja äta MYCKET mat, men det kan ju bara bli bättre ju tidigare man börjar?...

Fast igår gjorde jag ju förstås nåt alldeles fantastiskt!
Jag köpte ett träningskort för första gången i mitt 26-åriga liv.
Sen gick jag hem och lade mej och sov.

Kommentarer
Postat av: rikkard

Hmm...

2009-01-29 @ 21:35:21
Postat av: Anonym

Än en gång visar det sej att du tagit goda intryck av mej. Jag sprang, nåja, lunkade Lady Lufsen i Gbg som är en mil. "Glömde" träna p g a olidligt het sommar. Devisen var "inte komma först och inte komma sist". Jag tror jag kom trea av över 2000 startande. Från slutet. Priset var: ingen rörelseförmåga i närmare en vecka efter. De du! Slå det om du kan!

2009-01-30 @ 18:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0