Träningen i förrgår

gick bra.
Eller lite bra och lite dåligt skulle man kunna säga.

Bra 1: Jag åkte 2,7 kilometer på 30 minuter och var glad hela vägen.
Dåligt 1a:  Jag ska åka 8,73 mil till.
Dåligt 1b: Enligt mina beräkningar är det inte bra statistik.
Målet stänger 20,00, och jag kommer att vara framme halv tolv på natten. Tidigast. Det är inte alls bra.

Bra 2: Jag tycker om mina skidor, även om dom är lite bakhala och inte glider så bra. Min GPTP säger att jag i teorin kommer att få åka TVÅ vasalopp när det väl är dags om dom inte funkar bättre.
Dåligt 2: Jag är inte sugen på det.

Jag gjorde även en liten informativ kort-film under träningen, men jag vet inte hur man får in den.

Kommentarer
Postat av: Amelie Nilsson

Hm... du Anna... Jag tror vi måste prata lite. Jag måste säga nåt som det som din vän tar emot att säga; men VARFÖR ska du åka vasaloppet? :D

Jag antar att dina beräkningar på att du kommer fram vid halv tolv grundar sig på att du håller samma tempo under hela loppet. Jag skulle tro att de flesta sackar efter lite och åker (ännu) saktare efter några timmars åkande.

Alltså det är ju en väldigt fin idé av dig, det ska jag inte ta ifrån dig. :)

2009-01-07 @ 19:55:27
URL: http://stenen.net
Postat av: Helena

Go Anna! Go Anna!!!

2009-01-07 @ 21:01:26
URL: http://mattjat.blogg.se/
Postat av: hanna

åh, ska du åka vasaloppet! vad roligt:) Jag håller tummarna för dig. och för att träningsnivån ska... höjas lite.

Hoppas du haft en fin julhelg, och god fortsättning på det nya året! Kram!!

2009-01-08 @ 23:31:50
URL: http://hannarebecka.blogspot.com
Postat av: a finmoster

Rekommenderar Lappgubbens Tvärstopp i uppförsbackarna, då slipper du åtminstone bakhalt.

2009-01-09 @ 16:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0