Men nu tycker jag att det är lite kallt


I dag var jag så hurtig (läs dum) att jag gick till jobbet.
Jag kan svära på att det var fyrtio minusgrader, men när jag kom till körfältet stog det bara minus tjugo.
Jag tror dom ljuger.


Om det på något sätt är oklart så har ögonfransarna frysit ihop.
Och inte bara dom, även skinkor och ben var i princip djupfrysta när jag kom fram.
Men jag tänkte att jag skulle börja träna lite inför vasa-loppet, och då kunde ju en promenad till jobbet vara en lämplig början. Får se hur jag ska avancera till nästa tränings-nivå. Kanske gå lite på stan i morgon?




Fotnot 1: jag har inte stor näsa och hamsterkinder egentligen.
Fotnot 2: Jag går INTE för att det är något som helst fel på pärlan.

Kommentarer
Postat av: Amelie Nilsson

Ne varför skulle det vara nåt fel på pärlan? Höh! Att du ens nämner det... ;)

Och ja, det var skitkallt idag.

2009-01-04 @ 20:58:44
URL: http://stenen.net
Postat av: a finmoster

Storanna, vem behöver hår?? med såna ögonfransar!!!!!

2009-01-06 @ 17:25:40
Postat av: a finmoster

Storanna, vem behöver hår?? med såna ögonfransar!!!!!

2009-01-06 @ 17:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0