Att vara ute med pärlan

innebär inte nödvändigtvis att sitta bakom ratten och köra.


Idag innebar det till exempel att gå bakom och skjuta på. 
Tyvärr hade jag svårt att se underhållningsvärdet i det hela just då, därför finns ingen foto-dokumentation av det hela.
Men det var förstås inget fel, bara en grej som hade lossnat.

Det innebar också att fara runt och leta vindrutetorkaren som flög iväg.
Tragiskt nog försvann den spårlöst och kom aldrig mer tillbaka.

                                              Borta!

Kommentarer
Postat av: Amelie Nilsson

Men Anna... du är sååå värd att få ha en BRA bil.

Du skulle hitta en annan bil för samma peng som är lite mer... pärlig liksom. :)

2009-01-12 @ 19:35:13
URL: http://stenen.net
Postat av: rikkard

Vad är svårigheten med att se underhållningsvärdet i det? Jag såg det direkt när jag läste om det :D

2009-01-12 @ 19:36:36
Postat av: anna

1.pärlan är bra.

2.efter 100 meters bogsering by hand var det inte alls kul.

2009-01-12 @ 19:49:19
Postat av: rikkard

Jag får inte ihop ekvationen hur en bra bil behöver bogseras (nu är jag snäll som b a r a tar upp bogseringen). Men men, mina mattekunskaper kanske är bristfälliga? ;)

2009-01-12 @ 20:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0