Å Anna & Gunilla i Sundsvall...

Efter vår strapats i fjällen fortsatte vi semestern med dans i Hällesjö på onsdagen. (Även om det hade passat bättre med pensionärsdans för vår del. Och eventuellt något sorts hjälpmedel för att kunna kliva upp, ta sig fram, och sätta sig.)
Efter den fick vi eskort till Sundsvall och fick bo hos snälla Peter, där vi genast spred ut våra saker och kände oss som hemma.
Men eftersom vi är så himla trevliga och underhållande så gjorde det nog inget.
Torsdag: Shopping å stekning i hamnen.



Sen gjorde vi (Gunilla) utsökt middag tills vår husfar kom hem, och så åkte vi på dans i Kovland.
Mycket trevlig tillställning, det var bastu-temperatur och kavaljer-svetten droppade in i både öron och klänning.
Men vad gjorde väl det, vi hade så roligt och dessutom slapp vi dansa tryn-dansen.

Fredag morgon begav vi oss hem, och på eftermiddagen blev jag bjuden på grillning och övernattning i Ås.

Svea tog emot i poolen.




Ojsan bojsan.






Efter att vi suttit och svällt efter maten så åkte vi iväg på cykeltur. Till lekparken förstås.
Sveas föräldrar lekte glatt.






Underbaraste utsikten från Ås när vi cyklade hem...


På Lördag tog jag en morgonpromenad, eftersom min familj för dagen inte kom upp speciellt tidigt.
Samma utsikt, annan dag.



Sen åkte vi ner till stranden och myste lite.

Anna & Svea leker med geggamoja.



Slut på helgen.

Kommentarer
Postat av: Sofia [gaspedal.blogg.se]

vilka härliga bilder!

2009-08-13 @ 00:00:42
URL: http://gaspedal.blogg.se/
Postat av: Amelie Nilsson

Men herreguuuud! Jag ser ju ut att väga 150 kilo på klätterbilden. Jag som trodde jag såg smidig och spänstig ut.

Tur att Svea alltid ser bra ut på bilderna eftersom hennes föräldrar inte alls över huvud taget gör det.

:)

2009-08-13 @ 15:34:58
URL: http://www.stenen.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0