Mini-Micke byter namn

Mini-Micke (eller "han" som han också kallades ett tag) har nu fått ett eget namn, och ska snart träda in i det kyrkliga samfundet i form av ANTON. Jag måste säga att det klingar bättre.
Och nu har jag fått (tagit mig) det allra finaste uppdraget, att göra dopklänningen!
Ååååhh jag blir glad bara jag tänker på det!
I alla fall, så hade jag, Maria och Anton ett väldigt trevlig dopklännings-samkväm på stan.
I detta arrangemang ingick införskaffning av tyg, tråd, knapp, band och fika på törners.

Objektet i fråga


Vi diskuterar passform och övriga önskemål (med något nedsatt tankeförmåga eftersom det var någon tillfällig växthuseffekt inne på törners just den dagen med ca 40 grader i skuggan) över en kopp välling
och några bit-leksaker.


Sedan följde dop-korts-tillverkning ute i Lit, där jag blev bjuden på delikat soppa.


Även Henriksson åt med god aptit


Och det HÄR mina vänner, är vad som ska bli Anton Henrikssons kyrliga utstyrsel!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hejsan!



Ja, vi kämpar på. Men det måste ju bli gjort också. Det är ju ignen som tagit hand om huset och trädgården på en himla massa år så vi har ju lite att komma ikapp. Men det är roligt också. Du får komma hit och hälsa på någon gång :o)



Kram

2009-04-23 @ 15:39:28
URL: http://ruthem.blogg.se/
Postat av: Amelie Nilsson

Åh vad fin klänningen kommer bli. Längtar tills man får se resultatet här på sidan.

Och va söt han är lille Anton. Den översta bilden är underbar. :)

2009-04-23 @ 20:54:07
URL: http://www.stenen.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0