Jag och Kent Finell/Resan del två

Väldigt icke-pigga klev vi på tåget halv elva på förmiddagen. Självklart fick vi platser hundra vagnar ifrån varann.
Jag fick kännedom om att det satt en kändis bakom Björn i hans vagn (och att B´s granne dessutom hade klivit av), så jag skyndade mej förstås dit och bytte plats.
Efter lite diskret kikande såg jag att det nog var Kent. Eller jag är inte hundra, men han var väldigt lik han som trillade i poolen. Han hade en mycket trevlig och gemytlig röst, ja han lät hemskt radio-aktig. Ungefär som att han inte var riktigt på riktigt. Fast det var han i allra högsta grad. 
När jag lika diskret gjorde en liten jubel-gest att jag hade sett vem det var, så visade det sej att det inte var han som var kändisen utan hon som satt bredvid. Det var Görel Crona, inte alls lika kul.
Det blev en trevlig tur hem.
Ja det var väl inte så att jag och Kent pratade så mycket med varann, men jag lyssnade i alla fall väldigt noga på vad som sades. Inga större skandaler.
Sen fick jag ont i magen och så var vi hemma.

På lördag är det 30-årskalas igen så nu måste jag leta trevliga sånger.


Kommentarer
Postat av: Amelie Nilsson

Vi ser med spänning fram emot lördagen! :)

2008-09-16 @ 19:52:15
URL: http://www.stenen.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0