Bjuden på middag del 2 + Gunilla 30 år!


Som tradition (2 gånger) har vi börjat äta middag hos Amelie & Rikkard. I torsdags serverades det vallenbergare med älgkött, potatismos, lingonsylt å ärtor. Ja det är inga vattenmakaroner med bearnaisesås man blir bjuden på där inte.
En mycket trevlig idé som jag tycker vi fortsätter med läänge.
Fast jag misstänker att vi ska äta här nästa vecka.
Jag måste komma på nåt ÄNNU bättre att bjuda dom på... Få se nu, vad kan jag laga.....makaroner och korv......och broccoli-gratäng. Ja det blir inte så varierat, men väldigt gott.
Jag får nog blanda in Patrik för lite mer avancerade bjudningar.

Farbror Patrik och Tant Anna är mycket underhållande







I fredags fyllde f.d ungdomen Gunilla 30 år.
Det firades med överrasknings-bowling och överrasknings-middag. Så himla mysigt!







Kommentarer
Postat av: Maria

Ja, det var verkligen trevligt i fredags! Och så är det kul att du äntligen har insett (som vi andra har vetat om mycket länge) att du faktiskt är en tant. Och då inte bara i små barns sällskap:-)

2008-09-09 @ 22:07:39
Postat av: anna

HAHAAAAA! men du det är DU OCKSÅ!

2008-09-09 @ 22:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0