Nu åker jag till en stuga och äter upp mej inför vintern


Jag har inte strukit med efter min lilla sjukdoms-period förra veckan, som man skulle kunna tro.
Tvärtom är jag nere på stabila 36,4 och allt är i sin ordning. Lite trött, men annars vid god vigör.
I min tristess över att inte orka göra något i helgen, anmälde jag mig till vasaoppet i fredags.
Efter 2006 års stora framgångar i tjejvasan (ifrån länet var det faktiskt bara en som var sämre än mig) känner jag att det är dags att avancera lite. Med nog mycket vila och god mat ska det nog gå vägen det här.
Jag är härmed också officiellt medlem i ÖSK. Så himla proffsigt!
Nu ska jag bara börja åka skidor.
Man blir erbjuden att köpa en klubb-dräkt att åka loppet i också, jag undrar om jag skulle vara det ansikte utåt som dom önskar sig? Kanske tar jag min egen i alla fall...
Ja och i morgon försvinner jag till en stuga i ingenstans för att göra... ingenting. Ja förutom att äta.
Efter en kraftig inhandling på coop (i klass med storhandlingen vid löning faktiskt. Förutom att det här ska ätas under tre dagar istället för tre veckor) misstänker jag att vi ligger upsvällda och pruppar i dessa tre dagar istället för att komma nära naturen och ta raska promenader på fjället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0