Om man kan dö vid 39 graders feber


så höll jag nog på att göra det för ett tag sen.
Efter att ha sovit några timmar efter jobbet igår kände jag mig som ett stekt ägg när jag vaknade. Det var jag i princip också. Inklusive i natt och idag. Jag tycker inte alls synd om mej själv. Inte alls.
Jag behöver väl inte tillägga att det gör ont överallt också.
Dagen har ägnats åt att sova, svettas och glädjas över att bli sjuk lagom till min lång-lediga helg.
Åååhh, pärlan som skulle få vinterdäck och allt.

Nu ska jag liva upp mej lite med elvis the man innan jag somnar om.
Åååhhh Elvis.... (nu försvinner jag in i feberdimman)


Kommentarer
Postat av: Helena

Men stackars lilla dig! Huvva för feber. Jag tycker i alla fall mycket hellre synd om dig än om Stefan som var sjuk i halsfluss förra veckan, finns det nåt jobbigare än sjuka karlar?!?

2008-10-17 @ 08:41:40
URL: http://mattjat.blogg.se/
Postat av: Anna

I know!! Dom gnäller nästan mer än mej!

2008-10-17 @ 08:44:19
Postat av: Amelie Nilsson

Instämmer med er.

2008-10-17 @ 09:27:15
URL: http://www.stenen.se
Postat av: Rikkard

Själv låg jag med 40 graders feber igår, men som tur är så är jag ju kille så jag klarar av det, även om det är ett helvete. Men det är okej så länge ni tjejer slipper drabbas av det, ni skulle ju inte klara det.

2008-10-17 @ 14:26:56
URL: http://www.stenen.se
Postat av: anna

nu tycker jag att du låter lite bitsk.

2008-10-17 @ 15:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0