Tjejkväll


I Lördags hade vi tjej-kväll, och de utsökta flickorna var Pia, jag, Amelie & Jennie.
Kvällen började med att vi skulle äta, jag och Amelie gnällde mest över att det tog så lång tid och att vi var så hungriga.

Före maten
(Amelie bli inte arg nu för att bilden inte framställer dig i ditt allra bästa skick. 
Jag tyckte den illustrerade så bra hur hungriga vi var..)



Efter maten




Och efter maten bredde paltkoman ut sig över våra kroppar och så gnällde vi för det.
Fläskfilémagen är inte rolig att umgås med.



gangsta-Pia. Eller vad man säger på tuffing-språket.







Efter att ha skvallrat och spelat spel skulle vi så bege oss ut.
Kvällen var strikt planerad att utföras helt fritt från karlar, men när vi fått information om att dessa satt och umgicks med självaste Thomas Ravelli tyckte vi att LITE skulle vi ju förstås kunna rucka på planerna.
Så det gjorde vi och det blev ju riktigt trevligt ändå.
Jag mest satt och skämdes för alla som skulle ta kort och hålla på.
Ja jag ville ju också ta kort förstås , men LITE känsla för vad som lämpar sig har man ju.
Så nu har jag tvingat till mej dom andras bilder istället.

En mycket mysig kväll.

Nä nu har jag inte tid längre, jag är ju i stort sett kändis så nu jag måste sova.

Kommentarer
Postat av: Amelie Nilsson

"bilden inte framställer dig i ditt allra bästa skick" Haha! Nej verkligen inte, men skitsamma. Jag ska nog vara tacksam för att det inte blev några bilder på "svea-dansen". ;)

"Så sprid lite löööv" :D

2008-11-19 @ 12:22:22
URL: http://stenen.net
Postat av: anna

ja det ska du verkligen vara! :D

där sa du nåt.....

2008-11-19 @ 17:33:42
Postat av: Helena

Sicka hotta brudar! Hoppas ni hade en kul kväll...

Kram=)

2008-11-22 @ 17:22:30
URL: http://mattjat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0