Dom är fina dom små liven

  Vi är som bekant hundvakt.
Och idag visade hunden i fråga upp sitt uppenbara missnöje över oss (jag som tyckte vi hade det så bra) genom att kissa i våran säng. (!!)
Nu hade jag kunnat tycka att detta var ett lite onödigt tilltag, men eftersom hon hade det goda omdömet att göra det på PATRIKS sida så gjorde det inget alls,  tvärtom tyckte jag att det var alldeles fantastiskt roligt!
Uppe vid kudden var det dessutom.

Nu kommer nog Amelie & Rikkard att bli alldeles förskräckta, men det behöver ni inte vara för i övrigt har hon skött sig ganska exemplarisk.

Igår hade vi tjejkväll och det var förstås mycket trevligt.
Vi tittade på "Frusna män söker" och konstaterade att ingen av oss skulle gå igång nåt värst på kommentaren "Förhoppningsvis är det sista gången jag behöver laga mat" på första daten.
Men det finns det tydligen andra som gör.

Jo just ja, vi var och trimmade kiss-Stella ikväll också, så nu ser hon ut som ett litet får.
Så slät å fin så. Förhoppningsvis tyckte hon om det och låter bli att kissa inatt.
 

 




                                          Nu ska jag smaka lite i Patriks Paradis-ask som han har fått. Det är jag värd.


Kommentarer
Postat av: Kicki

Haha, ser framemot fortsättningen :D

Go girl!

2008-05-09 @ 19:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0