Å herreguuuud vad mätt jag är

Vi har varit på riktig familje-middag på Loftet, ätit 3-rätters och beklagat oss över att vi VERKLIGEN inte orkar äta mer, och ätit ännu mer.
Nu halvligger jag i fåtöljen (magen är ungefär överallt känns det som), mår lätt illa och känner mej som valross.
Jag vet att det här är något annat, men den förmedlar känslan väldigt bra.

Jag är ungefär lika pigg som i fredags när jag kom hem från jobbet. Huslige (åtminstone ibland) Patrik stog och lagade mat å diskade och fejade, medans jag satt på en stol och tittade på och sa pedagogiska saker som "oj vad duktig du är", "jag borde kanske göra nåt jag också" samt "fast jag orkar verkligen inte". Sen åt vi broccolipaj och så åkte jag och Heléne på dans. 

Och ikväll ska vi till Aspåsnäset, hur nu det ska gå till eftersom jag inte orkar ta mej upp ur fåtöljen.




Såhär kommer jag att få sitta ikväll. Vara bitter och titta på alla andra som kan dansa för att dom inte har ätit lika mycket som jag.
Nu ska jag försöka vända på mej.
Trevlig lördag.

Kommentarer
Postat av: a finmoster

Annnnaaaaa! Hörst ha du tege vegen?

2008-05-22 @ 07:33:38
Postat av: n´H-B

Jeg hôll mä a´finmoster du må ju skriv snärt. Sen sa ha nog int finmostra lest korrespondansn vår där ve skrejv ôm rejsa från flyge!!!

2008-05-22 @ 15:00:05
Postat av: a finmoster

Njahaja, nu e ju Annas bil gammlar än jeg. Å näre gäll å lifta sa e dä inte na problem, je få väl lött bli å vä kresen.

2008-05-23 @ 14:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0