Skridskoprinsessan

10,00 hade vi:

1) åkt 1,4 mil skridskor.
Självklart hamnade vi mitt i ett tyskt skridsko-lopp.

Patrik försvinner med det tyska skridsko-laget
image151


Kvar i snöstormen var jag. (det kanske inte var fullt så dramatiskt men ändå)
image152

 7 kilometer gick det bra. ("jag tror kärringen min har fått upp farten". Mycket fin komplimang, som jag förstår betyder att jag var hemskt duktig) 
Sen var det motvind hem.
Tur man har en stark karl som är van att få dra hem en.

image158    image154

Möte med delar av det tyska laget som lät "hajajajaj" varje
gång dom åkte förbi.
image155

2) fikat frukost på törners

image160      image156
Jag glömde visst ta kort på den goda frukosten, här är resterna efter den i alla fall.
image161

Dom har för övrigt väldigt fina kuddar där nu för tiden.
image159

samt 3) besökt inter sport
Där jag skulle köpa nåt att sätta ihop skridskorna med, och efter att jag ändrat mej så många gånger att Patrik började tycka att det var lite pinsamt och killen i kassan hade hämtat alla grejer i hela affärn som man kunde sätta ihop något med, så hade jag visst inga pengar.

Nu ska vi förgylla lördag eftermiddag med tvätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0