Nä men jag är så nöjd med EN dörr.

Idag när jag kom hem från Sundsvall höll fin-saaben på att förvandlas till en cab. Fast på sidan. Den där himla dörren som man inte kan öppna utifrån blåste upp å lät (och såg ut) som att den skulle ramla av på plats. Sen gick det varken att gå in utifrån eller ut inifrån eftersom dörren helt plötsligt inte verkade passa på bilen. Inte alls faktiskt.
Men kan man gå in genom bak-luckan kan man väl vänja sej med att klättra in från passagerar-sidan antar jag.
Fast förhoppningsvis så kan någon greja med den så att den blir som vanligt igen.
Annars har det varit en bra dag i Sundsvall.
Pappa började med att köpa sej ett par skor, eftersom han hade glömt sina egna hemma.
Väldigt sportig och modern blev han!
Självklart shoppade han på den ENDA SKOAFFÄREN.
Jag fyndade en sko-förvarings-grej på ikea.
Efter en vikinga-lunch bestående av fläsk, potatis å löksås gick färden vidare till farmor, sen varm-korv å glass i Stöde. Förstås.

Här är jag i mina nya äkta plast-skor å mjukglass i ansiktet



Hundvakts-livet går bra. Igår kväll skulle vi träna på "man får inte ligga i sängen, även om vi har glömt det stora gallret".
Jag låg på vakt till 03,30. (inte så mycket just bara för att ligga på vakt, mer för att det var storstorm ute och det lät som att någon höll på att bryta sej in på balkongen. Fast det bara var för att den höll på att blåsa av. Sen fick jag magknip och låg och funderade på vad det första banditerna skulle ta OM det var nån som höll på att bryta sej in.) Jag höll ställningarna väldigt bra tyckte jag, det var för det mesta bara människor i sängen. Ändå så möttes jag av denna syn i morse.

lite fin-slipning kvar bara.

(just nu hörs från sov-rummet: "LIGG. Nej, LIGG där. Braaa! NEJ. TYST! Så ja. Ligg nu. NEJ!Inte där! Jaaa vad duktig du är. NEJ! Så, nu var du duktig. Nej TYST."

Kommentarer
Postat av: Amelie Nilsson

Hahaha!!! Saknar min Stellagumma...

2008-06-25 @ 15:01:17
URL: http://www.stenen.net
Postat av: Moa

Ja sex and the city filmen var nästan 2h 30 min lång :) Men tiden gick alldeles för fort. Ladda upp med servetter bara :)

2008-06-26 @ 16:23:19
URL: http://molia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0