Nu är det ganska sent

För klockan är snart två och jag har just kommit hem. Har varit på dans med Gunilla & Johan, himla kul!!
Jag & Gunilla hade lite samkväm (??) innan, åt tunnbrödstutar och oboy till middag. Mätta och lätt gasiga i magen tittade vi sen på ett program om en som krossade bilrutor med skallen och en annan som bröt handleden och försökte bryta tillbaka den.
Jag tänkte att jag skulle slippa se fotboll när jag hade kvinnligt sällskap, men det gjorde jag tyvärr inte.
Gunilla satt och ooooade och iiiiiade så högt när det var spännande att hon själv blev blev alldeles förskräckt.
Hon var mycket roande, till skillnad från fotbollen.
Jag skröt lite om att jag har sett han den skalliga domaren med fisk-ögon på riktigt (Colina fick jag reda på sen att han hette) för att verka insatt och intresserad i ämnet, men G visste inte vem det var så jag var inte så häftig.

I morrn ska jag, Amelie, Rikkard & Svea på zoo, det känns inte så lovande att min hals är 10 storlekar större än vad den brukar vara och att ögonen känns som att dom försvinner in i huvudet. Hoppas jag blir pigg och att det inte tok-regnar som idag. Då kan det nog bli mysigt!
Idag har vi varit på stan och fikat lite, och så har jag lärt mej hur man betalar p-automater med sugrör. Fast det skulle jag kanske inte säga. Det har varit en lärorik dag.



Kommentarer
Postat av: a finmoster

Hej, är det nåt nytt att ta med sej får på dans? Coolt!!!!Det gjorde aldrig vi, när det bar åsta. På sin höjd hade man med sej handväskan och kanske en kvarting av nåt gott om man blev svettig.

2008-06-15 @ 13:48:51
Postat av: a finmoster igen

2008-06-15 @ 13:58:30
Postat av: a finmoster igen

Hej igen, du, var gör du av dom när du kommer till dansen? Dom kan man väl knappast ta in o lämna i garderoben? Står dom ute kan dom ju bli stulna, dom e ju så gulliga om än lite för högljudda för min smak. Sen bajsar dom överallt också, ingen hyfs alls.

2008-06-15 @ 14:01:11
Postat av: Anna

Haha, ja men det är andra tider nu.Jag funderade länge och väl på vad jag skulle göra av dom, men kom fram till att det vore hemskt att lämna dom ute. Och bilen vill man ju hålla fräsch. Så dom fick följa med in.

2008-06-16 @ 12:57:54
URL: http://annastekpanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0