Man kanske skulle byta frisör


På väg hem på midsommardagen





Nu är Stella här på kollo igen, Amelie & Rikkard har skrytit över att hon inte sover i sängen längre vi får väl se hur det går med den saken.
Just nu ligger hon och tittar upp lite missnöjt från golvet, kanske för att vi har haft blom-sprute-skola.
ÅÅÅÅHHH idag bytte jag ett par skor eftersom jag fick köttsår av dom.
Såhär snygga blev det istället:
ujuj vad tjusigt det kommer bli.

I morrn bitti åker jag till sundsvall och hälsar på farmor.

 

Kommentarer
Postat av: a finmoster

Hej, på måndag landar jag på Frösön kl 19:05 så jag förväntar mej att Pärlan står startklar för en tur ner till tågstationen. Kram finmoster

2008-06-24 @ 08:00:00
Postat av: Amelie Nilsson

Stella vet ju hur hon ska bete sig för att man ska tänka "Äh, det göööör inget om sängen blir lite skitig. Du får så gärna ligga här hos oss" :)

Hon gör sig så söt och fin och snäll hon bara kan i blicken och sen har man trillat dit. :D

Men lycka till! ;)

2008-06-24 @ 14:15:57
URL: http://www.stenen.net
Postat av: a finanna

självklart kommer pärlan stå färdig för att eskortera fin-främmandet till tågstationen!

medtag mössa och kläder som sitter fast, kan möjligen bli lite blåsigt eftersom ena dörren höll på att lossna idag.



amelie, bilder på hur det gick kommer inom kort.

en ledtråd: sådär.

2008-06-24 @ 20:55:15
URL: http://annastekpanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0