Betongborr och bank

Idag är jag ledig och tänkte ha en låååång och skön sovmorgon. Men det tänkte inte grannen som började banka och borra med jättebetongborren två minuter över sju.
Så jag tänkte ge mej ut i trikåerna och springa en sväng innan det blir 100 grader ute.
Tänkte egentligen göra det igår kväll efter jobbet, men eftersom vi beställde hamburgare efter att vi hade jobbat så duktigt så var jag så mätt så det gick inte att springa. Vad synd!

I tisdags hade vi tjejdag på ikea, åååååhh vad roligt!!
Jag var dock lite återhållsam och bidrog endast med 70 kronor på ikea och lite mer på mediamarkt istället.
Så nu har jag en rit-bräda till datorn som jag inte kan begripa hur jag ska kunna rita med. Jag har fått igång den och så (även om det tog en stund att förstå att batterierna som följde med funkade i exakt en minut och dog sen, därför fungerade den lite sporadiskt.) men när jag ska rita med den så blir det bara en prick i början istället för ett helt streck.
Jag fyndade även en EXAKT sån lite gammeldags jacka med rund krage och avskuren upptill som jag vill ha, förutom att den var diarré-beige. Men för 99 kronor kan den få vara det, för jag ska färga den tänkte jag. (jag är den enda människa som inte lär mej av mina misstag. DET KOMMER INTE ATT BLI BRA ANNA)
Ja i övrigt var det en mycket trevlig dag, vi fikade, åt och åt.
Sen var vi helt slut. Driver gunilla hade mycket trevligt sällskap hem, två som satt och sov (det gjorde jag i och för sig på vägen dit också) och sa "väck mej när det är mat".
Jag hade förstås laddat upp med kameran, men eftersom den äter batterier så dog den innan jag hann ta något kort. Så då fick min exeptionella mobil-kamera komma väl till pass. Eftersom det blir så bra bilder.

Fika i bilen

Hamburgare i Stöde förstås



Vilken tur att jag ställde in mini-mini-format på kameran.
Nähä, nu måste jag ut på min månatliga träning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0