Update

Torsdag:
Bakning. Jag gjorde min eceptionellt goda schwarzwald-tårta, samt slog in paket.
Här stod jag och malde nötter med min lilla kvarn. Eller vad det heter.

Fredag: Pressning i solen med Marie.
Den exotiska platsen var bakom sophuset på jobbet, eftersom jag jobbade eftermiddag.
Marie hade redan pressat lite för hårt så hon befann sig mestadels under sin hulken-sjal.


Resten av helgen har varit rena åldrings-kalaset, mamma fyllde 60
och Patriks pappa 65.
I lördags var vi till Grannäset och åt middag & tittade på grisar. Väldigt mysig kväll med mamma, pappa, fin-moster, Björn & momma.
På kvällen spelade jag & Patrik öl-spelet men kom snart fram till att det inte var särskilt lämpligt att bara spela två. Sen gick vi ut på krogstråket.

Idag söndag: firning av Stig, smörgåstårta och mazariner till lunch, smörgåstårta och mazariner till middag. 
Detta inmundigades förstås ute till sjöss.
Badning på verkön och nåt annat litet ställe för att inte börja koka/stekas. Mycket bra dag. Ca 100 grader i skuggan.

Baywatch 3.


Nu måste jag äta en lax-macka och gå och lägga mej, i morgon blir det en låååång dag!

Kommentarer
Postat av: Amelie Nilsson

Vad piffigt 50-talig du ser ut på båtbilden! :)

2008-07-28 @ 16:50:03
URL: http://www.stenen.net
Postat av: Barbamorsan

nämen vad kul med kvarnen exakt en sådan hade vi hemma då vi bakade bla. julgodis, en riktig nostalgitripp :)

2008-08-01 @ 21:27:54
URL: http://barbamorsan.webblogg.se/
Postat av: Kristin

Vad härligt ni ser ut att ha det på båten!! Kram

2008-08-04 @ 08:15:49
URL: http://lillprinsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0