Snälla snääälla Patrik KAN jag inte få klippa dej... Bara lite?



Jag är faktiskt så himla bra på att klippa folk, men ändå får jag inte sätta saxen i Patrik.  WHY??
Även fast hans mamma säger att jag faktiskt klipper som en RIKTIG frisör.
Snääälla...? Jag tycker ju att det är så roligt...
Jag gjorde värsta avancerade uppklippningen på mamma så hon fick alldeles lockigt hår! Det ni. Det var visserligen inte tänkt så, men i alla fall. Och pappa fick bara ett litet jack i nacken när jag körde fast med trimmern (jag insisterade faktiskt på att jag hellre ville använda sax), annars blev han också jättefin. Så här skulle det kunna se ut en dag på annas friser-salong: (klicka på "Tips för vårens fester").

Lockad, någon?(HAHAAA, vilken frisör-humor!!)  Alldeles gratis bjuder jag på en spännande frisyr, fast lite fika kan ni gott bjuda på.
Ni kan dock inte bestämma i förväg hur ni vill se ut, eftersom jag inte heller kan det.
Nu räknar jag kallt med att få en lång lista med intresserade.

Kommentarer
Postat av: Evelyn, i hemmet

Tar du dig Åland så kan du ju höra av dig ;)

Haha, ne men det är kul att klippa folk!

Min första klippning gjorde jag på fyllan. Att människan litade på mig, men hon hade ju i alla fall sett vad jag gick för ;)

Kram, kram!

2008-07-22 @ 18:43:45
URL: http://ihemmet.blogg.se/
Postat av: ANNA

Haha, ja det kanske är enda sättet.

Man får passa på när dom inte är vid sina sinnens fulla bruk och har tappat omdömet.

2008-07-22 @ 22:21:51
URL: http://annastekpanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0