ÄNTLIGEN

Verkar bananfluge-familjen ha gett upp.
Det som började med en liten oansenlig familj utökades hemskt snabbt till en jättesläkt.
Men den sista jakten igår verkar ha hjälpt, nu är det bara nån ensam stackare här och där som man får slå ihjäl.

I fredags kom Rikhard & Hanna från Göteborg!! Så himla kul!
Vi åt våldsamt salta kolbullar och åkte båt.

Kapten Johannesson håller ställningarna

Ska man åka båt ska man äta tårta










I går hurtade jag och Marie, uppför Gustavsbergsbacken.
Vi var väldigt sportiga, speciellt jag eftersom jag hade min proffs-byxor. 
  
Konstigt nog var det skitjobbigt ändå.

Utsikt över Östersund

Marie tycker inte om skogen, så jag lugnade henne med att berätta om han som blev nergrävd av en björn.
Och när jag blev jagad av en älg på cykel. (det var jag som cyklade)
Sen såg vi ett rådjur och då ville Marie gå hem.
Här håller vi på att klättra ner.


Nu måste jag ställa om telefonen så att det blir större bilder, Maries mycket obekväma min
hade varit rolig att se :D

Idag kommer Caroline och hälsar på, vi ska ha tjejdag!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0