Sicken härlig dag!

Inledde morgonen med Marias rumpmördarpass.
Det ser ut såhär och är MYCKET jobbigt.

image101
Sen träffade jag Amelie och Svea på stan , vi fikade och hade allmänt mysigt.
Lite ont i ändan, men annars bra.

image102
Sen följde jag med Amelie & Rikkard och åkte  skidor vid spikbodarna, så himla härligt!
image103
Värsta proffsgänget. (speciellt jag som har fullt sjå med att hålla ihop skidor och stavar och samtidigt vara med på bild.)
Det här var vad vi såg av Rikkard. Amelie & jag fick slita och kämpa oss runt medans rikkard blev dragen runt hela alltihop av stella. Försökte ta ta kort på dom, men det gick så fort så dom hann till och med åka och handla innan vi tillbaka. Fast det skulle vi egentligen inte säga.
image105
image106
Rikkard ringer och frågar vart vi är. Vi har visst åkt åt fel håll.
Mot färdriktingen liksom. Är väl inte så himla lätt å veta.
Det kan ju faktiskt vara en slump att man bara MÖTER folk,
och att dom tittar konstigt. Och att det bara finns ett spår. Det kan det faktiskt.


Kommentarer
Postat av: Amelie Nilsson

Nu måste vi snart ut och "träna" igen. Vi är ju riktiga skidatleter nu så då gäller det att hålla formen ;)

2008-02-13 @ 23:42:27
Postat av: Anna

Ja verkligen, man ska inte tro att det är några himla nöjesturer vi är ute på!!

2008-02-14 @ 21:16:50
URL: http://annastekpanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0