ÄNTLIGEN Fredag

Från att hela veckan ha varit såhär    känns det nu lite mer såhär.
För att jag har varit så duktig heeela långa veckan så har jag just beställt det här!
Dessutom fick jag 40% rabatt på den sista blusen, VÄRSTA KAPET.
Nu kommer Patrik att säga "men du köper ju JÄMT kläder" det gör jag inte alls det. 
Förresten köpte han en stekpanna igår.

Igår var jag och Maria ute på skridsko-tur.
Det var så himla härligt!
image145image146
Sen försökte vi hitta det mest avlägsna fika-stället där vi kunde klampa in med pjäxor ryggsäck å snor under näsan utan att behöva skämmas alltför mycket. Och kunna ha mössan på oss eftersom vi luktade hårbotten bägge två.
Det blev Starlanders mitt på gågatan.
Det var lite barna från Frostmofjället över det hela.
image144
Klockan fem la jag mej och sov tills idag. Ja eller nästan.
Drömde igen att jag försov mej så jag vaknade med hjärtat i halsgropen halv två och tänkte lätt panikartat  MÅSTE RINGA JOBBET JAG HINNER INTE STEKA PRINSKORVARNA!!!
Men det gjorde jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0