Saker jag önskar mej i julklapp



 Mera hår

Kommentarer
Postat av: n´ bestemorbror

Ja du Anna, som du förstår kan du inte få hår av mig, jag tycker att du duger gott som du är.

2008-12-24 @ 07:54:18
Postat av: a finmoster

Anna! Lösningen finns i Gbg. Jag har hur mycket hår eller ja, ja snarare päls, du kan få. Det ligger överallt i huset, jag samlar ihop det och tar med upp imorgon. Går finfint att använda, det fäster överallt. Visserligen är det svart, men vad då, man kan ju inte få allt man önskar sej.

God Jul önskar vi i Göteborg

2008-12-24 @ 08:10:57
Postat av: a finmoster

Anna! Var lugn! Det är inte resterna av bestemorbrors hår du ska få av mej. Å sen, det är inte min päls (hår) du ska få, den är inte svart, snarare gråbruntråttfärgat.

2008-12-24 @ 09:47:36
Postat av: n´ bestemorbror

Anna! Du ska nog inte ta emot finmosters hår, jag vet var det kommer ifrån. Vi har städat av en bäddsoffa som hon ägde och vi skulle hjälpa henne att skicka den i retur till möbelafären i utbyte mot en ny. Det var sannerligen inte människohår som täckte den soffan så att färgen på tyget endast kunde förnimmas

2008-12-24 @ 13:44:52
Postat av: anna

så så, ni ska väl inte kivas på självaste julafton. jag testar håret och ser om det är nåt att hänga i granen. kvalitén spelar inte så stor roll, det befintliga är inte i så bra i skick heller. inte direkt avrullat från bäddsoffan, men ändå.

GOD JUL! :D

2008-12-24 @ 18:31:37
Postat av: Amelie Nilsson

Men Anna, du är ju så fin som du är. Har ju alltid håret uppsatt så fint.

Och världens finaste ängel fick Svea av dig idag. Du e för go. God jul på dig!

2008-12-24 @ 20:20:44
URL: http://stenen.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0