Jorå man är ju mekaniker

Idag efter jobbet var vi ute i Hara för att pyssla om pärlan.
Eller inte så mycket pyssel, mer grovjobb (grovarbetare som man är), som att t ex ta bort insidan på dörrarna och sånt. Och inte så mycket vi, mest Patrik.  Fast jag var högst närvarande och hjälpsam. Jag både sjöng och dansade och tog kort.

Från att varken ha kommit in eller ut ur bilen så finns det plötsligt fyra handtag. Men fortfarande bara två dörrar.



Och så ÄR jag faktiskt sjuk.
Igår var jag så illa däran så vi var tvugna att äta middag på Max.
Men man är ju tapper och gör det som krävs; äter ett original-mål med bacon. Och prickigt bröd.
Liten kom-ihåg-lista inför morgondagen: nässpray spenat och göra färdigt kräft-kort.
God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0