Jag har hämtat mej från bilåkningen. Jag har bakat också.




Men pärlan börjar bli lite VÄL svår-startad (det är liksom inte lika charmigt längre), så jag tror en liten renovering är oundviklig snart.
Dessutom läker den olika saker lite här och där.
Annars är den ju perfekt förstås.

Jag sitter nu i fåtöljen och väntar på att middagen ska serveras, kräftor.
(Ja eftersom jag inte får vara med på kräft-skiva i morgon så får jag ha en egen lite mindre tvåmans-skiva ikväll istället..
En jäkla fest skulle jag tro det blir.)
Jag skulle nog kunna tänka mej att ha det såhär. Bli hämtat på jobbet, komma hem och sätta mej i soffan, ropa och undra vart den där maten har tagit vägen egentligen.
Sen får jag äta kräftor och bullar och potatis varenda dag. Åååhh, det vore nåt det.
Jag har varit MYCKET hushålls-aktig senaste dagarna, och jag vet att man lätt kan bli förblindad av kommande bilder och tro att dom kommer från ett lyxigt mat-program. 

                                                          Noggranna förberedelser. Till och med öronproppar och lite sill.
Det blev lite mycket grejer eftersom både smör-bullar och morotskaka skulle tillverkas samtidigt.
Och inte vilken morotskaka som helst, nä en med choklad och grejer i.

                                                

                               Jag hade visst ätit lite på den. Men den ser ju ändå så himla PROFFSIGT UT!!!!


Veckans säng-kamrat. Eller ja, jag sov ju på soffan.
 


Ojsan, nu kom visst min butler med lite för-rätt





Jaha oj då, nu är visst maten uppdukad och vinet upphällt.

Kommentarer
Postat av: Amelie Nilsson

Åh, den morotskakan ser underbart god, fluffig, söt, sliskig, fin och onyttig ut. Precis som de ska vara! Mmmm...

Du vet den gången när vi kom till er med lite kvällstilltugg...? Det var rätt bra va? Tänkte att på söndag, efter kräftskivan, när vi nog ligger bakis här hemma så skulle du kunna få... ja... alltså om det blir nån morotskaka över alltså. Som inte ni ska ha... ;) ;) ;)

Kram på ´re!

2008-08-29 @ 21:09:07
URL: http://www.stenen.net
Postat av: Helena

En Rabdido-visning....homeparty med barnkläder! Sånt får du ta del av när den dagen kommer;-)

Kram!

2008-08-31 @ 15:12:02
URL: http://mattjat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0