Snö snö snöööö

image365
Det skulle ju bli sommar nu? Så man kan ta fram små-skorna, klänningen å lill-sommarjackan.
Nä istället kommer det 2 dm snö. Och så får man pulsa med snö upp till midjan när man ska på affärn. Som det var när pappa var liten.
Och så håller jag på att bli förkyld. Igen!
Trevligt efter att  ha varit sjuk i 3 veckor och frisk i en.
Det börjar nästan kännas lite hemtrevligt att ha en sprängfylld skalle med snor och vara lite varm i pannan.

Igår träffade jag Svea en stund :)
image366

Jo förresten!
Igår bokade vi tåg-biljetter till Göteborg, för nu ska vi åka till Rikhard & Hanna!
Åååhhh vad jag längtar!! Den 20:e maj åker vi.
Men den här gången tar vi spårvagnen och låter bli det här
image367

Åh, igår åt vi så HIMLA gott. Köpte kallrökt regnbåge och sås, och så gjorde jag guacemole.
Nu ska jag äta en banan, sen ska vi ut i snöstormen och kissa.
Sen ska jag göra en kjol eller ett fint linne till mamma. Eller kanske det blir ett par shorts. Eller en halsduk.
Man vet ju aldrig riktigt vad det blir när det är klart.
        

Kommentarer
Postat av: a finmoster

Hej och välkommen till Göteborg, Sveriges framsida!
Denna gången hälsar ni väl på ordentligt och ingen snuttvariant. Om ni är riktigt snälla ska vi bjuda på middag på vår nya stora inglasade altan. Det ni!
För här är det gröna knoppar på träden och vårblommor i full blom.

2008-04-09 @ 15:13:55
Postat av: Anna

Det gör vi så gärna! :D
Ska tänka på era gröna knoppar i morrn när jag tar på mej stor-stövlarna och helly hansen för att gräva fram bilen som är spårlöst försvunnen under all snö.
När kommer du till Östersund?

2008-04-09 @ 21:55:44
URL: http://annastekpanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0