Idag har vi varit på fotboll (!!!)

Jaa, det har vi faktiskt, och det var min alldeles egna idé.
Det fanns två enkla anledningar till detta:

1. Det var gratis
2. Det var fint väder så man kunde sola

Kort referat: Jag tror inte det gick så bra. (baserat på alla experter runtomkring: "men va faaan, dom är ju så jävla LÅNGSAMMA!!" samt "men va faaan SPRING nångång då jävla sopa". Det är så trevligt med lugna och sansade människor. Usch. Jag är säker på att dom knappt orkade få upp sina egna rövar ur stolarna.)
Det slutade 0-0 och jag tyckte målvakten var bra.

Ikväll ska karln bjuda mig på middag, det tycker jag han gör alldeles rätt i.
Den här gången vet jag i alla fall att det inte blir makaroner och korv, för vi ska på lilla Siam och äta thailändskt.

Jo igår kväll var jag ute i Ås hos Amelie & Rikkard, åååhh vad mysigt vi hade!
Åt kex å rulltårta å ost och annat smarrigt.
Det kanske kommer några bilder sen, om Amelie skickar några fördelaktiga.

Och i förrgår var jag hos favorit-Caroline & favorit-Marcus och firade den siste i efterskott.
Vi hoppade hopprep, stoppade flugor i kaffet och tittade på ice age.
Det fanns många små fotografer där så det kanske kommer bildbevis därifrån också :)

Nu dansar Patrik framför tv´n så jag måste nog sluta.


Kommentarer
Postat av: Moa

Om ni har dåligt väder så är det perfekt att baka :) Och muffins tar ju inte så lång tid att slänga ihp heller, och smeten är riktigt god :)

2008-04-27 @ 12:07:41
URL: http://molia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0