Good Morning!

Idag är det friluftsdag med Maria, vi ska grilla (fast jag känner mej lite reserverad till att elda sen igår)

image381
och äta smaskiga saker. Tex mina proffs-muffins.
Igår var vi på Varg, den var ganska bra!
Roligt om man är härifrån eftersom man kände igen sig lite här å var.
(Och så är ju Peter Stormare en riktig karla-karl förstås)     
image380
Det mest överraskande var att:
 
1) Rätt vad det var dök en (högst ouppskattad) danskavaljer upp. I FILMEN.
Inte nog med att vi har bott på samma ställe två gånger, samt att han alltid lyckas dyka upp på dom mest konstiga ställen, nu ploppar han upp på BIO också.
Ja, det var inte var nån huvudroll han hade direkt. :D

2) Jag tappade bort hemnyckeln medans vi satt där och inte kom den tillbaka.
 
Sen satt jag mest och oroade mej för att micron skulle ha fortsatt smygbrunnit utan att vi märkt det när vi gick, och att hela kvarteret skulle ha brunnit ner när vi kom hem.
Men det hade det inte.

Nu ska jag äta en delikat frukost och åka til Maria å Micke.


Kommentarer
Postat av: n´H-B

Int visst jeg att du va sleckt mä n´ dänn Schulmanspöjken som blogg i fjollträsk!!!
Du ha fått tell e´ bra e´ bloggsi sa en henn "beste morbrorn den" e´ rektut kärut å sol seg i glansn.
Jeg ske skick adressn te en henn "bråkigste mostra di sa att hu få lesa bloggan din hu å.
Keringa mi hels hu å!!
n´H-B

2008-04-13 @ 18:16:36
Postat av: n´ H-B

Ja du Anna, dä henne va dä roligeste jeg ha lest på lääng. Dä va en Benke å a´ Monica som vise på na bilder på ejn ärbetskompis at n´ Benke å där va du mä, sa då hitte jeg ijjän n´henn adressn.
Jeg må säj att du ha verkligen skreve om mycke rolige episoder sa jeg si framemot å få lesa mer framöver.
Jeg ha förståss int hönne lest igenom allt som du ha skreve än för du må ha vöre otrole flitig som ha hönne mä alltihop.
Hälsningar från n´beste morbrorn denn!!

2008-04-14 @ 08:49:10
Postat av: Moa

Haha det var roligt skrivet :) Jag har själv gjort något liknande men dock kommit på det ganska fort :) Trevligt att du läser min blogg iaf :)

2008-04-14 @ 11:14:30
URL: http://molia.blogg.se
Postat av: Anna

Hej bäste (och ende) morbrorn min! :D
Vad trevligt att du är in och tittar här!
A finmoster, som hon utnämt sig själv till, har redan varit här och lämnat spår, hennes kommentarer finns att läsa lite här å var :)

Hej hej på er!

2008-04-14 @ 12:02:16
URL: http://annastekpanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0