7852 kollar av att-göra-listan.


Bakat muffins
, check.
Packat kläder och fortfarande inte har två vantar som är likadana, check.
Fixa stavar (sånt som man kommer på sista dagen. att stavarna är två decimeter för långa och att jag inte ens kommer kunna veva mig fram i spåret. springer på stan i panik innan jobbet för att ev. kapa stavar, ev. byta handtag på stavar, ev. köpa nya stavar helt enkelt. det slutade med att inget blev gjort och sen kom en bekant in på jobbet och tänk att hon råkade ha ett par stavar i bilen.) check.
Köpa snask (eventuellt det viktigaste på listan. skulle man bli liggandes avdormad i spåret, så ska det i alla fall bli en fin sista stund.) check. Fast det åt jag upp igår, så jag måste skriva dit det igen.
Tränat lite mer på Drömmen om Elin check, check, check, check, check, check, check.
Middag hos fin-Eva, och sen en sån där danskväll som man blir alldeles alldeles glad och får hemskt ont i fötterna av. Alldeles NyCheckat.

Konstatera att klockan är halv tre på natten och jag fikar muffins och mjölk, vi åker iväg om sex timmar, och att jag inte kan dra mig till minnes att just det momentet fanns med i stora uppladdningsboken.
Check.
Jaha, då var det väl bara att åka då.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som om du har läget under kontroll Anna. ;)

Stort lycka till!

Kram/ Jennie

2011-02-26 @ 20:32:39
URL: http://lyckan2009.blogspot.com
Postat av: n´ bestemorbror

Grattis Anna, nu har Du åkt över halva sträckan. Jag kan inte påstå att du är särskilt lik mig när det gäller att "sporta", det längsta lopp jag åkt på skidor är tre mil för närmare femtio år sedan, de Du..

2011-02-27 @ 14:01:51
Postat av: a finmoster

Vad duktig du är Anna! Vi håller tummarna runt 19.12 ikväll när du spränger målsnöret i Mora. När det gäller bestemorbror så är det nog sammanlagt 3 mil han åkt. Har för övrigt aldrig sett några skidor på hans fötter. Jag tror han drömt.

2011-02-27 @ 14:19:30
Postat av: n´ bestemorbror

Icke sa Nicke,här dröms inte, tremilen gjordes i lumpen på Vita blixten = Armens björkskidor.

2011-02-27 @ 15:22:20
Postat av: a finmoster

Anna, jag tror du lurat oss alla ang. din träning. Heja på!

2011-02-27 @ 16:09:10
Postat av: a finmoster

Jag tror du lurat skjortan av oss ang din skidträning.Du är ju snart i mål. Heja heja!!!

2011-02-27 @ 17:20:22
Postat av: n´ bestemorbror

Dä e nog all dänsinga som ha gjort susn.

2011-02-27 @ 17:46:48
Postat av: n´ bestemorbror

Å sedan så har vi ju fastnat vid datorn hela dagen för att följa Din åkning. Väntar bara på att TV kommer och intervjuar Dig.

2011-02-27 @ 17:49:33
Postat av: n´ bestemorbror

Grattis Anna, nu har vi äntligen en vasaloppsåkare i släkten! Vi är imponerade!

2011-02-27 @ 18:59:48
Postat av: Kusin Monica

Bra gjort! Stort grattis till målgången!

2011-02-27 @ 19:49:53
URL: http://lyckanifannbyn.bloggplatsen.se
Postat av: Sharon

Hi Anna,



Is there some way to contact you? I have left a message here http://annastekpanna.blogg.se/2010/november/tjaaa-numer-talar-vi-val-mest-mandarin.html

but didnt get any reply.



Could you please contact me back?



Sharon

2011-03-09 @ 21:49:34
URL: http://www.mittensrike.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0