Olycka.

Det första som hände när jag kom hem från jobbet idag och skulle påbörja min härliga tvådagarsledighet, var att jag öppnade det något oorganiserade köksskåpet och fick ett strykjärn i huvudet.
Tricket tryck-in-även-om-det-är-fullt-och-något-kommer-logiskt-sett-att-ramla-ut-men-stäng-igen-fort-som-***-så-kanske-det-går-ändå (det är säkert ändå inte jag som öppnar nästa gång) är inte att rekommendera för detta tunga redskap.
Kort därefter började jag storstäda i garderoberna, då förstod jag att smällen måste ha tagit väldigt hårt och olyckligt.

Som vanligt var jag väldigt entusiastisk till en början.
Ungefär här började jag tappa suget.

Jag hittade mycket intressant.
Flöte med krok. Och mask.
Någon sorts fotbollsshorts. (Mycket märkligt med tanke på mitt förhållandevis svala fotbollsintresse)
Samt många fina exempel på min händighet. Till exempel en klänning med knäppning hela vägen som inte går att knäppa, eftersom jag i min iver i något av mina göra-om-projekt, råkade sy igen knapphålen.

Kommentarer
Postat av: Maria

Haha, ser ut som då jag storstädat =)

2010-01-23 @ 11:34:16
URL: http://iamiamaria.blogg.se/halsa
Postat av: Maria

Tack, kan nog behövas i dessa tider.

2010-02-01 @ 07:39:01
URL: http://iamiamaria.blogg.se/halsa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0