När man gör sig lite extra raffig inför kvällen



Ååååhh vad det är härligt med riktig vinter.
Särskilt när den är inomhus.
Här är gårdagkvällens outfit vid läggdags.
Jag funderar på att komplettera med ett par tunna fingervantar ikväll.

Roligt också att jag har köpt en kamera som kostade dubbelt så mycket som pärlan, för att kunna ta såna här högkvalitativa långkalsong-bilder.





Traditionell tjejkväll i lit


Fika hos Maria & Micke


Lill-Anton efter att han hämtat sig från chocken och störtgrin-attacken av att se mig och Gunilla.

<3

Svea med familj på besök.
Svea fixar efterrätt.




Det var mycket högtidligt när chokladpuddingen skulle bäras ut

 
Och ganska bråttom

 

Efterrätten uppäten.

 

Och Svea återgår till livet som upptagen affärskvinna.



Amelie & Rikkard tyckte granen var så ful (citat "men vad fan, det ser ju ut som att den är upp och ner"), att dom arrangerade en tvångs-plundring.
Vi hann knappt välkomna dom förrän dom hade slitit fram sågen.
Snart låg granen död, begraven och fördelad i fyra icakassar.
Det var slutet på den här julen.


Kommentarer
Postat av: Maria

=) Nä började bli dax nu. men jag har fått en gratis klippning på carsima, gäller att passa på. Annars så hade du fått kommit och klippt mig, blev bra sist, nu börjar det bli långt igen =)

2010-02-05 @ 12:45:57
URL: http://iamiamaria.blogg.se/halsa
Postat av: Helena

Ja, jag är faktiskt rätt brydd själv, men det brukar oftast bli två gånger i veckan=)

2010-02-05 @ 19:38:21
URL: http://helenashopkok.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0