Gunnar the mannikäng.


Förra veckan blev pappa firad i efterskott, och i vanlig farsdags-anda fick han ett par mycket fina långkallingar.

Publiken väntar spänt på att modevisningen ska börja.



Se så vant han poserar, lite casual look med skjortan på trekvart. 
Som en bild tagen direkt ur ellos.


Julgran och fläsksvål i Mordviken.




Mammas present som jag som av en händelse också tycker väldigt mycket om.


På vägen hit var finmoster passagerare. Det gick bra.  
Hon brukar berätta om vad hon gjorde i sin ungdoms dar (stenålderstid), och då brukar jag stilla tänka att jag   ändock är tacksam över att jag klarat mig hyfsat bra, trots de släktliga förutsättningarna.

Finmoster tar kort.
 


Nu ska jag försöka smälta fem skorpor med smör en tårtbit och en tallrik köttgryta, precis i den ordningen, innan jag åker hem med pärlan som har fått en ny kupévärmare.

Kommentarer
Postat av: n´ bestemorbror

Är du säker på att kallingarna är för karlar?? Mönstret är ju fullt med blommor eller...

2009-11-17 @ 13:51:21
Postat av: a finmoster

Jag känner igen mej väldigt mycket i dej Anna,frånsett den konstnärliga ådran du har,ungdomens mathållning är precis densamma, det är därför du klarat dej så bra.

2009-11-17 @ 15:02:26
Postat av: anna

men bäste morbror, det är ju MODERNT.

2010-02-05 @ 10:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0