De barmhärtiga

I lördags efter jobbet hälsade Amelie, Rikkard å Svea på.
Dom var visst oroliga för min ensidiga spet-älske-kost med havregrynsgröt två gånger om dagen.
Så alldeles alldeles fantastiska som dom är, kom dom med vitlöksbröd, räkor, avocado, lök å cider!
Jag tog emot i lång-kalsonger med hål i grenen, och ett fantastiskt gott humör.
Vilken fest!!

Favorit-Svea


Vi lekte plocka-ur-alla-grejer-ur-skåpet-leken.

Nästa gång vi ses ska vi träna på plocka-tillbaka-alla-grejer-dit-dom-ska-vara-leken.

Och SJÄLVKLART tittut-leken. Monster-tant-anna tittar fram.

Efter att ha plockat ut alla pinaler ur skåpet, även mig, samt noggrant blandat ihop uno-kortleken med den vanliga kortleken och gömt korten på lite olika ställen, gick vi istället över till att gå igenom sminkväskan och fixa frisyr.
(    = försöka samla ihop tillräckligt många och tillräckligt långa hår för att få ihop en liten första-hästsvansen)




Kvällens absoluta hödpunkt var när Sveas gamla pappa var tvungen att prova Bettans peruk.
Finn ett fel! DET ÄR JU NÄSTAN HELT OMÖJLIGT!!!

Hahahaaa!! Jag dööör av glädje!!

Kommentarer
Postat av: a finmoster

När du var liten så ville jag leka monster-moster, men det fick jag inte för din mamma och för din mormor. Dom sa att du kunde bli skrämd!! Vaa???!!!

2009-03-11 @ 13:04:57
Postat av: Ida

hehe tack=)

Men du, när ska vi boka in en träff då måntro?

2009-03-11 @ 19:15:02
URL: http://hamrins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0