Måndag.

Dagen har bestått av 1. Fika med Maria & Gunilla. Eftersom jag för tillfället har en lättare finansiell kris drack jag en kopp te, så det gills egentligen inte riktigt som fika. Men det var väldigt trevligt i alla fall. 
(Jag hade laddat upp med två portioner bruna bönor och fläsk innan så det gick ingen större nöd på mig.)



2. Konstaterande att lite skidåkning nog skulle vara bra såhär två månader innan vasaloppet.
Jag tycker det är lämpligt att börja med rejäl back-träning, som en riktig chock-start liksom.
Men min GPTP (Gratis Personal Trainer Patrik) tycker det är lämpligt att se om jag tar mig runt först.
Jag återkommer om resultatet.

Kommentarer
Postat av: Kristin

Hihi, ska bli kul att höra om träningspass!! Lycka till!! Kram

2009-01-05 @ 23:13:18
URL: http://lillprinsessan.blogg.se/
Postat av: Amelie Nilsson

Just ja, visst lovade jag att vi skulle hänga med som personlig stöd under loppet liksom? Har för mig att du och jag bestämde det liksom. Nu gäller det bara att få rikkard att hänga med och framförallt få honom att tro att det var HAN som lovade det. :)

Om din finansiella kris håller i sig länge vet du att du får komma hit och hämta matlådor. ;)

2009-01-05 @ 23:41:55
URL: http://stenen.net
Postat av: Amelie Nilsson

Ja just ja, visst har jag lovat dig att vi ska följa med som personligt stöd under vasaloppet liksom? Har för mig att du och jag bestämde det.

Hmm, då gäller det att få med rikkard på det också och framförallt få honom att tro att det var HAn som lovade det. ;)

Och du... Om din finansiella kris håller i sig får du komma hit och hämta matlådor. ;)

2009-01-05 @ 23:44:42
URL: http://stenen.net
Postat av: Amelie Nilsson

Jag kan ju lika gärna posta en tredje kommentar också då jag tydligen har postat två redan. :)

Efter att jag postade det första så försvann det bara och lades inte upp, så jag gjorde ett nytt. Men det första låg tydligen bara och tjurväntade. :(

Sorry för att jag spammar ner din kommentarlista. :D

2009-01-06 @ 12:58:02
URL: http://stenen.net
Postat av: mari persson

Men du bilden, är det bruna bönor me fläsk eller är det en bakelse från fikat me brudarna..?

2009-01-06 @ 21:13:38
URL: http://maripersson.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja om han inte följer med frivilligt så får vi väl hota han på nåt sätt. Vi kommer nog på nåt bra.

Marie, även om jag inte är så vass i köket så skulle jag inte ens jag få till bruna bönorna såhär.

Tack för dina höga tankar :D

2009-01-07 @ 09:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0