Du och jag Ernst

Semetsern är slut och jag är ledig idag.
Det innebär att jag ska försöka hinna göra det där jag skulle ha gjort på semestern.
Till exempel att göra en Ernst-hylla.

Hobbyrummet nere i källaren luktar förvisso råtta, men det finns mycket roliga saker där.
Till exempel en el-såg (ja jag VET att det heter något annat men jag vet inte vad. och förresten så är det en el-såg) som var ypperlig till ernst-hyllan.
Dessutom var den ganska rolig så nu vill jag bara såga sönder saker.


Sen ska jag såpa mitt nya köksbords-fynd.
Åååhh är det inte alldeles fantastiskt!

Aaahh vad fint det kommer att bli.


Kommentarer
Postat av: a finmoster

Var hittade du det praktiska bordet? Säljer du det kanske när du tröttnar på det?

2009-08-27 @ 14:26:27
Postat av: a finmoster igen

Bandsåg

2009-08-27 @ 14:30:21
Postat av: Anna

BANDSÅG JA!

Tyvärr kommer jag ALDRIG att tröttna på mitt sneda, skeva, vingliga, skitiga bord. Men OM jag gör det så kan vi göra en bytesaffär, torpet mot bordet. Ok?

2009-08-28 @ 11:50:34
Postat av: a finmoster

Det kan jag lätt lova eftersom du tydligen aldrig kommer att tröttna på det. Var köpte du bordet?

2009-08-28 @ 15:17:09
Postat av: n bestemorbror

Täla in om vart du köpt bole för då få bärre jeg fära å hämte at n´ henn finmostra!!

2009-08-28 @ 16:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0