Det är så härligt med vänner som verkligen försöker reda ut


vad det är för åkomma man lider av.
Angående min klåda som jag inte tidigare misstänkt skulle ställa till med några större problem:

"Ja, då kanske du blir som han på dokumentären jag såg. Han hade päls på hela ansiktet, alltså RIKTIG päls... som en apa, tom på ögonlocken. På slutet rakade han sig men han såg ändå konstig ut eftersom ögonbrynen och ögonfransarna liksom hörde ihop med den övriga pälsen. Det är bäst du slutar med hårtabletterna."

Maria, jag är väldigt glad att du är engagerad, men har du funderat på att börja titta på andra sorts program?

Kommentarer
Postat av: Maria

Du skulle också titta på såna program kl fyra på natten om du satt och matade en bebis:-) Det förgyller liksom det hela med att gå upp mitt i natten och är ungefär det enda som hjärnan klarar av just då. Förresten så ska du vara glad att jag kollade på den dokumentären så du kan avbryta hårpillsbehandlingen i tid.

2008-11-16 @ 11:39:20
Postat av: Anonym

2008-11-16 @ 11:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0