Födelsedagskalas

Igår fyllde Patrik år, och i förrgår var vi uppe och bakade halva natten. (Patrik bakade, jag satt och sov framför ugnen) Det slutade förstås i att vi hade vi magknip redan innan självaste födelsedan.

                 Bagarn                                                                                                  Magknip 
image215     image219


Ja han fick ialla fall en massa fina grejer och vi fikade ungefär från 13,30 till 22,30.
Och en himla massa fina blommor fick han också, så nu har vi en hel botanisk trädgård i vardagsrummet.
Här är några...
image218   image213   image214   image221   image222 image224
    image223  


Idag har jag & Maria haft samkväm på stan. Vi skulle egentligen åka till fjällen, men eftersom det skulle bli dåligt väder så blev inte så. Men självklart blev det strålande solsken hela dan.
Ja då skulle vi kanske åka skridskor istället, men det blev inte så heller. Fast fika på isen det skulle vi i alla fall. Men det blev inte så.
Men gregoriemarknaden SKULLE vi gå på! Den hann vi i alla fall springa igenom på väg till bilen.
Men H&M och andra viktiga saker hann vi med. Det var huvudsaken.
Samt bakad potatis på starlanders. Och picnic i bilen:
image216

                  Nu ska jag meddela Patrik att vi ska börja äta upp hans present-          
korg som han fick igår med en massa god ost,
öl-korv, vindruvor, vin och annat smarrigt.

Ja och så kan jag ju passa på att tacka för allt gott han fick, eftersom jag har tänkt ta del av
det mesta :)

Kommentarer
Postat av: Maria Andersson

Ja, vad är väl en solig dag med fika i fjällen mot en picknick i bilen med utsikt över järnvägen och rostiga tåg? Det blev ju i alla fall disigt väder på eftermiddagen (typ klockan fem), det var väl det vi visste! En mycket trevlig dag var det hur som helst:-)Och fjällen finns ju kvar.

(Visst är jag duktig anna, som kommenterar dina inlägg? I alla fall ett).

2008-03-09 @ 13:16:03
Postat av: Anna

Men ooohh, är det verkligen du!!
Då gissar jag att erat internet funkar nu, och att du kan hålla dig lite mer update. :D

2008-03-09 @ 16:01:50
URL: http://annastekpanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0