Dagens träning

image48 Maria och jag har gått runt berget, så himla duktigt. Egentligen skulle vi ju åka skidor men det är plus-grader och ganska allmänt jobbigt att åka skidor. Tur att vi har ungefär lika bra karaktär och bestämde oss för att äta matsäcken (heter det så?! ) hemma hos maria och gå på en lagom promenad istället.
Vi skulle fika mintchoklad-kakor, nötter, choklad och youghurt (fast jag glömde allt hemma) och mackor med vilt-röra på. Det blev mackor och varm oboy, och så hade maria både ballerina, mint-choklad och såna där svingoda havrekakor med choklad i.                      
                                                               image49
Sen gick vi.
Mycket trevlig dag!
Nu har jag magknip och ska inte göra nåt alls förrän jag går och lägger mej.
Alla gubbar som man kan lägga till har försvunnit så nu måste jag leta rätt på dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0