Dagens produktivitet

Blev en stabil kvinna som sitter stadigt.
image439
Annars har vi varit i Hara, Patrik har fixat med båten och jag har varit mat-tant.
Igår gjorde jag chili-con-carne och idag bakad potatis med röra så brandlarmet gick.
Det har blivit lite av en national-rätt här den där röran å potatisen.
Jag tror Patriks pappa är lite skeptisk till min nya konstiga mat,  fast han säger att det är gott.

Ikväll har jag, Amelie & Stella varit på en skön promenad, så härligt när det börjar bli varmt!
Och börjar lukta skit i dikena och det är geggamoja överallt.
Här är förresten några bilder från våran mys-kväll i fredags:
image440

image443

God natt!

Kommentarer
Postat av: Amelie Nilsson

Helt otroligt vad dina gipsfigurer är fina. Kvinnan var riktigt charmig för och inte tala om vår lilla familj. Du borde ju typ börja sälja sånna där och tjäna storkovan. :)
Ja det var riktigt skönt med en långpromenad ikväll.
Det gör vi om snart. God natt!

2008-04-28 @ 23:06:59
URL: http://www.stenen.net
Postat av: Anna

Nästa gång glömmer vi inte träningskläderna i Ås.
Eller också gör vi det.
:D

2008-04-29 @ 18:04:11
URL: http://annastekpanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0